مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 09:072022-05-30سياسي

مساجد سنگرهای فرهنگی جامعه / مسجد محلی برای پناه مردم برای حل مشکلاتشان است


حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری گفت : طبق فرمایش امام خمینی (ره)مساجد سنگرهای فرهنگی جامعه است که نباید آنها را خالی گذاشت که در این صورت غفلت کرده ایم و باید منتظر مشکلات دیگر باشیم.

- حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری گفت : طبق فرمایش امام خمینی (ره)مساجد سنگرهای فرهنگی جامعه است که نباید آنها را خالی گذاشت که در این صورت غفلت کرده ایم و باید منتظر مشکلات دیگر باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سومین نشست تخصصی از سلسله نشست های تخصصی بعثت، اولین وظیفه روحانیت با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری عضو هیئت امنای بنیاد هدایت و ارائه تجربه امامت مسجد حجت الاسلام محمد زمانی امام مسجد بقیه الله (عج) شهر بهارستان استان اصفهان، در مسجد خاتم الانبیا (ص) پردیسان برگزار شد.

حجت الاسلام ماندگاری در محور آسیب شناسی بحث با اشاره به روایات گفت: آسیب شناسی درست و دقیق با تقسیم تقصیر امکان پذیر است که در تقسیم تقصیر نه باید فرا فکنی کرد و تمام تقصیرها را بر دوش دیگری انداخت و نه خود زنی بلکه باید قبول کرد که در رابطه با مسجد غفلت کرده ایم و مساجد را خالی کرده ایم و دشمن نیز از این غفلت سو استفاده کرده است.

وی اضافه کرد: طبق فرمایش امام خمینی (ره) مساجد سنگرهای فرهنگی جامعه است که نباید این سنگرها را خالی بگذاریم که در این صورت دشمن بر ما غالب می شود؛ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد سنگرهای فرهنگی جامعه / مسجد محلی برای پناه مردم برای حل مشکلاتشان است

مساجد سنگرهای فرهنگی جامعه / مسجد محلی برای پناه مردم برای حل مشکلاتشان است