مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 09:172022-05-30اقتصادي

کارگران شهرداری، چشم انتظار افزایش حقوق/ شهرداری ایلام: طرف حساب نیروها ما نیستیم


طبق قانون باید حقوق کارگران متناسب با افزایش درصد پرداخت شود اما هنوز این قانون برای کارگران شهرداری ایلام اجرایی نشده و ضمن این که داد آنها را درآورده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در دولت های مختلف، متناسب با وضعیت اقتصادی و نرخ تورم سال آینده برای کارکنان دولتی و نیروهای بخش خصوصی میزان افزایشی در نظر گرفته تا به وسیله آن درصد افزایش حقوق، فشار زیادی بر این گروه از افراد جامعه وارد نشود؛ در این راستا باید قبل از سال جدید این رقم مشخص تا سال بعد اجرایی شود.

نیروهای بخش خصوصی (پیمانکاری) که دغدغه اصلی تمام مسئولین کشور رفع مشکلات درآمدی آنها است بنا به شرایطی روزهای متوالی بین نمایندگان بخش خصوصی و شورای عالی کار، مذاکراتی انجام می شود تا به یک نتیجه دلخواه مورد رضایت دو گروه برسند که برای سال جدید میزان افزایش کارگران 57 درصد بوده که رقم قابل توجهی است.

این نرخ باید در عمل و در اولین روزهای کاری افزایش حقوق کارگران ثبت و لحاظ شود ولی انگار این مسئله خود به یک معضل تبدیل شده و الان چند ماه است که حقوق کارگران بدون افزایش پرداخت می شود و سبب گلایه مندی کارگران شهرداری ایلام شده است.

کارگرانی که فشار اقتصادی و مشکلات زندگی، گریبان آنها را گرفته، مسئولین شهرداری خود جای آنها باشند آیا می توانند با این وضعیت زندگی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران شهرداری، چشم انتظار افزایش حقوق/ شهرداری ایلام: طرف حساب نیروها ما نیستیم

کارگران شهرداری، چشم انتظار افزایش حقوق/ شهرداری ایلام: طرف حساب نیروها ما نیستیم