مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 09:422022-05-30سياسي

تخلفات باید واضح و روشن به دادگستری فارس اعلام شود


اینکه در فضای مجازی مطلبی را بنویسیم و نام ساختمان ها را بیاوریم هنر نیست اگر تخلفی انجام شده باید واضح و روشن اعلام شود تا دادگستری ورود کند.

- شیراز - رییس کل دادگستری فارس گفت: اینکه در فضای مجازی مطلبی را بنویسیم و نام ساختمان ها را بیاوریم هنر نیست اگر تخلفی انجام شده باید واضح و روشن اعلام شود تا دادگستری ورود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید کاظم موسوی در حاشیه همایش برنامه ریزی، هماهنگی، پیشگیری و اطفا حریق و توزیع تجهیزات تیم های واکنش سریع هنگ امداد طبیعت فارس اظهار کرد: کوتاهی در امور روزی گریبان ما را خواهند گرفت.

او افزود: در پرونده سیل شیراز یقه شهرداران سی سال پیش را گرفتیم و کیفرخواست علیه آنها صادر شد، در پرونده ساختمان متروپل آبادان نیز هر فرد یا افرادی که کوتاهی کردند برخورد با آنها در دستور کار قرار گرفته است.

رییس کل دادگستری فارس عنوان کرد: عده ای اعلام می کنند که برخی ساختمان ها همچون هتل آسمان در سطح شهر دچار مشکل هستند و نباید در این خصوص کوتاهی می شد مرجع مربوطه باید به دادگستری شکایت کند، نه اینکه در فضای مجازی اعلام کند که ساخت این هتل مشکل دارد.

حجت الاسلام موسوی افزود: اگر در هتل آسمان تخلفی انجام شده است افراد باید به دادستانی مستقیماً شکایت کنند و مرجع مسئول شکایت خود را ارائه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات باید واضح و روشن به دادگستری فارس اعلام شود

تخلفات باید واضح و روشن به دادگستری فارس اعلام شود