مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 09:422022-05-30اقتصادي

قطعی برق برنامه ریزی شده برای تابستان امسال نداریم


مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: باتوجه به تمهیدات و تعمیرات اساسی در خطوط فشار قوی، ترانس ها و نیروگاه ها، احتمال خاموشی در بخش خانگی نداریم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدکاظم حسینی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اظهار کرد: امسال گرم شدن هوا با تاخیر شروع شد که به ذخیره نیروگاه های برق آبی ما خیلی کمک کرد.

وی افزود: همچنین باتوجه به تمهیدات و تعمیرات اساسی در خطوط فشار قوی، ترانس ها و نیروگاه ها را که وارد مدار شدند، احتمال خاموشی در بخش خانگی نداریم؛ جز مواردی که غیرقابل پیش بینی باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران بیان کرد: موضوع دیگر در راستای ارائه بهتر خدمات به مشترکان این بوده تمهیداتی درنظر گرفته شده که بخش های خانگی و تجاری بیشتر از حد مجاز مصرف نکنند.

این مسؤول با اشاره به همکاری خوب واحدهای صنعتی و تولید، یادآور شد: براساس مصوبه باید بانک ها نیز همکاری لازم را با ما داشته باشند تا فصل گرم سال را بدون مشکلی پشت سر بگذاریم.

حسینی در پایان گفت: در بخش تجاری بخشی از واحدها ازجمله لوسترفروشی ها و طلافروشی ها بحث مصرف را مراعات کنند تا بتوانیم از روزهای گرم تابستانی عبور کنیم.

انتهای پیام/86034/غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق برنامه ریزی شده برای تابستان امسال نداریم

قطعی برق برنامه ریزی شده برای تابستان امسال نداریم