مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 09:472022-05-30اقتصادي

156 هزار هکتار از مزارع لرستان بیمه هستند/ جبران خسارت خشکسالی با پرداخت تسهیلات


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه 156 هزار هکتار از مزارع این استان بیمه هستند، گفت: با پرداخت تسهیلات کم بهره خسارت خشکسالی وارد به مزارع بیمه نشده، - جبران می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید عماد شاهرخی امروز دوشنبه در گفتگو با رسانه ها در خصوص بیمه مزارع کشاورزی لرستان و خسارات خشکسالی به مزارع با اشاره به اینکه همیشه تقاضا می کنیم از کشاورزان که در این رابطه همراهی کنند و سعی کردیم در ترویج صنعت بیمه اقدام کنیم و در کنار کشاورزان باشیم، اظهار داشت: در حال حاضر 156 هزار هکتار از مزارع گندم استان بیمه هستند.

وی با بیان اینکه اقدامات خیلی خوبی انجام شده و معاون صندوق بیمه کشاورزی نیز مناطق لرستان را بازدید کرده اند، تصریح کرد: اکیپ های کارشناسی ما در شهرهای جنوبی تمام وقت مشغول ارزیابی مزارع هستند تا خسارات را مشخص کرده و کسانی که بیمه هستند را پرداخت کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه کشاورزانی که به هر صورت برای بیمه محصولات خود اقدام نکرده اند، ابتدا تقاضا داریم برای سال آینده این اقدام را انجام دهند، افزود: اما از طرفی دولت و وزارت جهاد کشاورزی 125 میلیارد تسهیلات چهار درصد را برای جبران بخشی از خسارت های وارده به کشاورزان در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

156 هزار هکتار از مزارع لرستان بیمه هستند/ جبران خسارت خشکسالی با پرداخت تسهیلات

156 هزار هکتار از مزارع لرستان بیمه هستند/ جبران خسارت خشکسالی با پرداخت تسهیلات