مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 09:572022-05-30سياسي

ارائه خدمات سلامت محور در پارک های بدون دخانیات منطقه 14


سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 14 از اجرایی شدن برنامه های متعددی با شعار «اراده ها روشن، سیگارها خاموش » همزمان با هفته ملی بدون دخانیات در این منطقه خبر داد.

- سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 14 از اجرایی شدن برنامه های متعددی با شعار اراده ها روشن، سیگارها خاموش همزمان با هفته ملی بدون دخانیات در این منطقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد حسین شیخ سفلی گفت: این برنامه ها به منظور ارتقای آگاهی های عمومی شهروندان در خصوص شناخت مضرات استعمال دخانیات، در محلات 21 گانه منطقه برگزار شده است.

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 14 در تشریح این برنامه ها گفت: برگزاری وبینارهای آموزشی و تخصصی با موضوعات مرتبط با روز شمار هفته ملی بدون دخانیات، برپایی کلاس آموزش مجازی تخصصی با موضوعات سلامت محور و پیشگیری از دخانیات، اطلاع رسانی و بارگذاری کلیپ های آموزشی، اکران طرح های گرافیکی، تولیدات محتوایی، پیام های آموزشی، روز شمار هفته در ساب پرتال محلات و سایر شبکه های اجتماعی از جمله این برنامه ها است.

وی در ادامه به اجرای برنامه های هفته دخانیات به میزبانی بوستان های بدون دخانیات منطقه و برگزاری راهپیمایی نمادین با حضور نوجوانان، جوانان و خانواده ها اشاره کرد و گفت: در کنار این برنامه اجرای جشنواره مجازی هفته بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات سلامت محور در پارک های بدون دخانیات منطقه 14

ارائه خدمات سلامت محور در پارک های بدون دخانیات منطقه 14