مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 09:572022-05-30سياسي

قلم قضات باید در مواجهه با سارقان سابقه دار و زورگیر تیز باشد


رییس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی و حجم پرونده ها، باید تعیین اوقات روزانه در اجرای احکام حداقل 30 مورد باشد، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، به منظور احصاء میدانی و بدون واسطه مشکلات و چالش های موجود در فرایندهای قضایی و بررسی کمی و کیفی رسیدگی های قضایی ، علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران در صدر یک هیات قضایی از بخش های مختلف مجتمع قضایی بعثت و دادسرای ناحیه 16 بازدید به عمل آورد.

رییس کل دادگستری استان تهران در جریان حضور شش ساعته خود در این مجتمع قضایی از بخش های مختلف آن بازدید به عمل آورد و فرایندها و کیفیت رسیدگی های قضایی را به طور مستقیم مورد بررسی قرار داد.

وی در جریان بازدید از مجتمع قضایی بعثت و دادسرای ناحیه 16 با تعدادی از مراجعه کنندگان دیدار کرد و ضمن استماع مشکلات حقوقی و قضایی آن ها، دستورات لازم را صادر کرد.

القاصی در بدو ورود به مجتمع قضایی بعثت نحوه ثبت ورود و خروج مراجعین را مورد ارزیابی قرار داد و در ادامه از شعب اجرای احکام بازدید کرد.

رعایت حقوق مردم و بایگانی صحیح اسناد و مدارک در پرونده ها رییس کل دادگستری استان تهران در جریان بازدید از یکی از شعب اجرای احکام کیفری مجتمع قضایی بعثت یک شعبه که از نظر رعایت نظم در امور، تفکیک بایگانی راکد، موقت و میزان تعیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلم قضات باید در مواجهه با سارقان سابقه دار و زورگیر تیز باشد

قلم قضات باید در مواجهه با سارقان سابقه دار و زورگیر تیز باشد