مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 10:022022-05-30اجتماعي

فضاهای ورزشی مدارس استان زنجان به 38 سانتی متر افزایش می یابد


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: فضاهای ورزشی مدارس استان با اجرای طرح شهید سلیمانی به 38 سانتی متر افزایش می یابد.

- حجت محمدی مغانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یکی از رویکردهای جدی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان، توسعه فضاهای ورزشی است، تاکید کرد: با توجه به اینکه سلامت، رکن اصلی علم آموزی به شمار می رود؛ چرا که تا زمانی که این شاخصه در دانش آموزان تقویت نشود، نمی توان گام های موثری در حوزه علم آموزی برداشت.

وی با یادآوری اینکه برنامه ریزی شده است تا حدود 40 درصد به سرانه فضای ورزشی مدارس استان زنجان افزوده شود، ادامه داد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده است در این زمینه و با استفاده از ظرفیت پروژه های مشارکتی و نیز در قالب طرح شهید سلیمانی، اقدام به افزایش سرانه ورزشی مدارس استان کنیم.

محمدی مغانی میزان سرانه ورزشی کنونی مدارس استان را بیش از 51 هزار مترمربع عنوان و خاطرنشان کرد: این سرانه حاکی از آن است که به ازای هر دانش آموز در استان 28 سانتی متر مربع سرانه ورزشی داریم، در حالی که بعد از اجرای طرح مذکور این سرانه با بیش از 70 هزار مترمربع در مجموع، برای هر دانش آموز به 38 سانتی متر مربع خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاهای ورزشی مدارس استان زنجان به 38 سانتی متر افزایش می یابد

فضاهای ورزشی مدارس استان زنجان به 38 سانتی متر افزایش می یابد