مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 10:222022-05-30فناوري

ایلان ماسک اینترنت را به مناطق روستایی برزیل می برد


استارلینک به اتصال هزاران مدرسه دورافتاده در مناطق روستایی و همچنین نظارت و محافظت از جنگل های بارانی آمازون کمک خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، استارلینک، متعلق به ایلان ماسک، از همکاری با دولت برزیل برای بهره برداری از ماهواره ها در جنگل های بارانی آمازون خبر داد.

این میلیاردر ادعا می کند استارلینک که سیستمی فضایی برای ایجاد دسترسی به اینترنت در مناطق فاقد خدمات [اینترنتی] جهان است، به اتصال هزاران مدرسه دورافتاده در مناطق روستایی و همچنین نظارت و محافظت از جنگل های بارانی آمازون کمک خواهد کرد.

مدیر اسپیس اکس و تسلا در توییتی نوشت: از حضور در برزیل برای راه اندازی استارلینک برای 19 هزار مدرسه بدون پوشش شبکه ای در مناطق روستایی و نظارت بر محیط زیست آمازون بسیار هیجان زده ام! این میلیاردر که در حال حاضر در حال مذاکره برای خرید رسانه اجتماعی توییتر به مبلغ 44 میلیارد دلار است، برای گفت وگو درباره حفاظت از آمازون و اتصال روستاها به اینترنت با ژاییر بولسونارو، رییس جمهوری برزیل، ملاقات کرد.

این سفر در حالی انجام شد که ماسک با قاطعیت از خود در برابر اتهام آزار جنسی مهماندار جت خصوصی در پرواز سال 2016 به لندن، دفاع کرد.

جنگل های بارانی آمازون یکی از غنی ترین مناطق کره زمین از نظر تنوع زیستی اند و درختان آن به دلیل جذب دی اکسید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلان ماسک اینترنت را به مناطق روستایی برزیل می برد

ایلان ماسک اینترنت را به مناطق روستایی برزیل می برد