مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 10:372022-05-30ورزشي

برگزاری جشن های دخترانه «مثل معصومه» در استان قزوین


دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: در نخستین روز از دهه کرامت، بیش از 8 هزار دختر نوجوان و جوان در 25 نقطه جغرافیایی استان در جشن های «مثل معصومه» شرکت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، میلاد جباری در رابطه با روند برگزاری جشن های مثل معصومه اظهار کرد: جشن های دختران با نام مثل معصومه برای چهارمین سال متوالی در نخستین روز از دهه کرامت و همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) در بیش از 25 نقطه جغرافیایی استان قزوین و با حضور بیش از 8 هزار نوجوان و جوان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این جشن ها با هدف ترویج سبک زندگی دخترانه و انقلابی با توجه به اصول و مبانی اسلامی و معرفی حضرت معصومه(س) به عنوان بهترین الگوی دختران و ایجاد فضای معنوی برگزار می شود.

جباری بیان کرد: در جریان برگزاری جشن های مثل معصومه در سراسر استان سخنران و مداح اعزام و بیش از 600 جایزه و نمک متبرک نیز از سوی شبکه جوانان رضوی قزوین ارسال خواهد شد.

  وی در ادامه افزود: این برنامه ها از روز دوشنبه آغاز شده و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و برنامه محوری و اصلی در قزوین با حضور چهره های ملی در روز چهارشنبه ساعت 18 در ورزشگاه شهید بابایی قزوین برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن های دخترانه «مثل معصومه» در استان قزوین

برگزاری جشن های دخترانه «مثل معصومه» در استان قزوین