مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 10:472022-05-30اقتصادي

سهم ناچیز تحقیق و توسعه در بنگاه های کشور/ لزوم تدوین مشوق های مالیاتی در برنامه هفتم توسعه برای بنگاه های نوآور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ علی جوان جعفری؛ دبیر کمیته اقتصاددانش بنیان دفتر مطالعات راهبردی رونق تولید در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، - دبیر کمیته اقتصاددانش بنیان دفتر مطالعات راهبردی رونق تولید، ضمن اشاره به لزوم ارتقای نوآوری در سطح بنگاه های اقتصادی، هدایت بنگاه ها به سمت سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی و همپایی با اکوسیستم نوآوری کشور را موضوعی دانست که می توان در برنامه هفتم توسعه به آن توجه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ علی جوان جعفری؛ دبیر کمیته اقتصاددانش بنیان دفتر مطالعات راهبردی رونق تولید در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، پیرامون لزوم ارتقای تحقیق و توسعه در بنگاه های تولیدی و ارتباط آن با رشد اقتصادی کشور گفت: نوآوری اصلی ترین رکن اقتصاد برای رقابت کردن بنگاه ها با یکدیگر است.

اگر نوآوری در اقتصاد وجود نداشت پیشرفت های امروزی هم به وجود نمی آمد.

بنگاه های اقتصادی نوآوری را در واحد های تحقیق و توسعه خود دنبال می کنند.

یکی از اصلی ترین موضوعات در اکوسیستم نوآوری و فناوری، تأمین منابع مالی لازم به منظور تحقیق و توسعه است.

اهمیت این موضوع به قدری بالا است که بهترین ایده ها بدون داشتن سرمایه کافی، مجالی برای ابراز وجود پیدا نخواهند کرد و تا پایان، به عنوان یک ایده باقی خواهند ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ناچیز تحقیق و توسعه در بنگاه های کشور/ لزوم تدوین مشوق های مالیاتی در برنامه هفتم توسعه برای بنگاه های نوآور

سهم ناچیز تحقیق و توسعه در بنگاه های کشور/ لزوم تدوین مشوق های مالیاتی در برنامه هفتم توسعه برای بنگاه های نوآور