مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 10:572022-05-30سياسي

گره صدور جواز ساخت و ساز در زیاران باز شد


فرماندار شهرستان آبیک از حل مشکل صدور جواز ساخت و ساز برای شهروندان زیاران با تصویب مصوبه ای در شورای تامین این شهرستان خبر داد.

- حامد فتوحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اختلاف چندین ساله آستان قدس با شهروندان زیاران و بروز مشکل برای شهرداری در زمینه صدور جواز ساخت و ساز، اظهار کرد: حدود یک سال و سه ماه است که حدود 250 پروانه ساخت از سوی شهروندان زیاران به شهرداری درخواست شده بود و شهرداری هم نمی توانست نسبت صدور جواز اقدام کند و کار مردم هم قفل شده بود.

وی افزود: با تصویب مصوبه ای در شورای تامین شهرستان آبیک و همراهی آستان قدس رضوی، شهرداری زیاران مکلف شد که نسبت به صدور جواز ساخت برای شهروندان اقدام کند که این مهم، مکتوب هم به شهرداری اعلام شده است.

  فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: از بهمن ماه سال گذشته و آغاز خدمت در شهرستان آبیک، به همراه استاندار قزوین مجدانه پیگیر رفع مشکل صدور جواز ساخت برای شهروندان زیاران شدم و ایشان هم نظر مثبت برای رفع این مشکل داشت و حمایت لازم هم انجام دادند.

فتوحی اضافه کرد: با صدور جواز ساخت برای شهروندان زیاران، شهرداری زیاران می تواند خدمات ارزنده تری به شهروندان ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره صدور جواز ساخت و ساز در زیاران باز شد

گره صدور جواز ساخت و ساز در زیاران باز شد