مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 11:422022-05-30اقتصادي

حجت الاسلام ذوالنوری: خودرو باید به یک کالای مصرفی تبدیل شود


مسئولان باید وضعیت اقتصادی را به سمتی ببرند که خودرو به کالای مصرفی تبدیل شود، برخی از اقدامات صمت خوب است اما مسکن و آرامبخش است و اثری ماندگار ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری امروز در دیدار با سرپرست صمت و جمعی از معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، با اشاره به اقدامات و برنامه های وزارت صمت  اظهار کرد: پروژه درج قیمت تولیدکننده و شفافیت قیمت ها، شاهکار وزارت صمت است، بررسی دقیق قیمت ها مانع از افزایش قیمت می شود.

وی اضافه کرد: قیمت خودرو در کشور متاثر از عوامل مختلفی است که مهم ترین عامل این است که خودرو سرمایه ای به شمار می رود و مصرفی محسوب نمی شود.

نماینده مردم قم در مجلس افزود: وقتی خودرو به عنوان سرمایه شناخته می شود و نقدینگی نیز در دست مردم زیاد باشد مشکلاتی در این زمینه ایجاد شود.

  وی تصریح کرد: اگر بازار سرمایه نامطمئن باشد دیگر مردم اطمینانی به بازار و اقتصاد ندارند، اطمینان در اقتصاد معنایش این است که مردم بدانند که جریان اقتصاد کشور از نقطه عطف و مقطعی مشخص یک روند هموار دارد و پرفراز و نشیب نیست، یعنی باید رفتار دولت و اقتصاد کشور قابل پیش بینی باشد.

ذوالنوری بیان کرد: وقتی این رفتار قابل پیش بینی شد مردم می توانند سرمایه را در بخشی مطمئن قرار دهند، آنچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام ذوالنوری: خودرو باید به یک کالای مصرفی تبدیل شود

حجت الاسلام ذوالنوری: خودرو باید به یک کالای مصرفی تبدیل شود