مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 11:422022-05-30اقتصادي

حسابرسی از شهرداری تهران در مرحله نهایی/رصد پروژه های شهری در سامانه نظارتی


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حسابرسی از شهرداری تهران در مرحله نهایی است، گفت: رصد پروژه های شهری در سامانه نظارتی انجام می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، محمد آخوندی درباره عملکرد شهرداری تهران در تحقق بودجه سال گذشته با بیان اینکه اعتبار سال 1400 در ابتدا بیش از 48 هزار و 800 میلیارد تومان بود که کمتر از یک سوم بودجه تا زمان آغاز مدیریت شهری جدید محقق شده بود، اظهار کرد: پس از بررسی هایی که صورت گرفت، مشخص شد که بودجه غیر واقعی نوشته شده و با واقعیت همخوانی نداشت.

با توجه به این موضوع در آبان ماه، شهرداری بر اساس قانون یک لایحه اصلاحی ارائه کرد و شورا بودجه 37 هزار و 700 میلیارد تومانی را به تصویب رساند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: با اینکه پیش بینی کارشناسان این بود که شهرداری حداکثر تا 30 هزار میلیارد تومان درآمد داشته باشد، خوشبختانه شهرداری در پایان سال توانست بیش از 93.

1 درصد بودجه مصوب در این اصلاحیه را محقق کند و وصول درآمدها به 35 هزار و 100 میلیارد تومان رسید که عملکرد خوبی بود.

آخوندی با اعلام اینکه در سال 1401 با توجه به افزایش 25 درصدی عوارض شهرداری، تورم و مواردی از این قبیل، درآمد شهرداری به میزان 50 هزار میلیارد تومان مصوب شد، خاطرنشان کرد: نگاه و اعتقاد شهرداری این است که بیش از این را می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسابرسی از شهرداری تهران در مرحله نهایی/رصد پروژه های شهری در سامانه نظارتی

حسابرسی از شهرداری تهران در مرحله نهایی/رصد پروژه های شهری در سامانه نظارتی