مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 11:472022-05-30پزشكي

توسعه ارتباطات بین المللی درحوزه آموزش مجازی دانشجویان دندانپزشکی


رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از توسعه ارتباطات بین المللی در حوزه آموزش مجازی دانشجویان دندانپزشکی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه وجود آمد که مجبور شدیم این وقفه را در سال 1400 جبران کنیم، گفت: با همکاری اساتید و دانشجویان سال تحصیلی در قالب سه ترم اجرا شد تا در این راستا نواقص موجود برطرف شود.

وی با بیان اینکه یکسری پیشرفته ها نیز علی رغم وجود کرونا در این دانشکده رقم خورده است، گفت: دانشکده دندانپزشکی در سال 1400 در بورد تخصصی رزیدنت ها و دستیاران حائز رتبه های برتر ملی شد که از آن جمله می توان به رتبه اول دوره پریو، رتبه دوم گروه ترمیم، رتبه اول، دوم و سوم گروه اطفال، رتبه سوم بیماری های دهان اشاره کرد.

رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: علاوه بر این در علوم پایه در بحث منطقه 9 نیز رتبه اول و دوم و سوم توسط دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد کسب شد.

وی با بیان اینکه در ارتباط با بحث پیشرفت دانشکده در مسیر نسل سوم، مهمترین مطلب ارتباط با صنعت است، افزود: باید به سمتی برویم که تحقیقات مربوط به تهیه متریال و تجهیزات مورد نیاز دندانپزشکی را در ارتباط با صنعت مورد بررسی قرار دهیم.

سرگلزایی افزود: در طرح های عملیاتی سال 1401 ارتباط با صنعت و شرکت های دانش بنیان مدنظر است؛ در بحث الگوی توسعه، ارتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه ارتباطات بین المللی درحوزه آموزش مجازی دانشجویان دندانپزشکی

توسعه ارتباطات بین المللی درحوزه آموزش مجازی دانشجویان دندانپزشکی