مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 11:572022-05-30اقتصادي

شافعی: روابط ایران و سوریه نباید به مبادله کالا محدود شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد ابوالهدی اللحام، رییس هیات اتحادیه اتاق های بازرگانی سوریه و رییس اتاق بازرگانی دمشق، محمد کشتو، - شافعی، رییس اتاق ایران در دیدار با هیات تجاری سوریه گفت: اتاق های بازرگانی دو کشور نیازمند تدوین برنامه راهبردی بلندمدت برای توسعه روابط اقتصادی هستند و باید مشکلات حوزه حمل ونقل و تعرفه های گمرکی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد ابوالهدی اللحام، رییس هیات اتحادیه اتاق های بازرگانی سوریه و رییس اتاق بازرگانی دمشق، محمد کشتو، رییس اتحادیه اتاق کشاورزی سوریه و فهد درویش، رییس اتاق مشترک بازرگانی سوریه و ایران به همراه شفق دیوب، سفیر سوریه در ایران با غلامحسین شافعی، رییس اتاق ایران دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار محمد ابوالهدی اللحام، رییس هیات اتحادیه اتاق های بازرگانی سوریه گفت: ما همواره خاطرات ارزنده ای در سفر به ایران داشته ایم.

در سه سفری که به ایران داشته ام و با تجار ایرانی مذاکره ارزنده ای داشته ام؛ در این سفر هم همه تلاش ما بر این است تا همکاری و تلاش مشترکی داشته باشیم تا موانع پیش رو را برطرف کنیم؛ البته به لطف خدا این موانع کمتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شافعی: روابط ایران و سوریه نباید به مبادله کالا محدود شود

شافعی: روابط ایران و سوریه نباید به مبادله کالا محدود شود