مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 12:322022-05-30اقتصادي

افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر مستلزم هماهنگی با وزارت راه


بر اساس مفاد نامه رییس کل بانک مرکزی، تشخیص واحدهای تکمیل شده دارای خدمات روبنایی به منظور اجرای بند الف تبصره 11 قانون بودجه سال 1401 با هماهنگی وزارت راه تعیین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علی صالح آبادی، رییس کل بانک مرکزی با ارسال نامه ای به رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، اختیار تصمیم گیری پیرامون مرجع تشخیص واحدهای تکمیل شده دارای خدمات روبنایی به منظور اجرای بند الف تبصره 11 قانون بودجه سال 1401 را به هماهنگی وزارت راه و شهرسازی با بانک مسکن منوط کرد.

پیش از این، رستم قاسمی در نامه ای به رییس کل بانک مرکزی با توجه به فرا نرسیدن مهلت قانونی افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر خواستار جلوگیری از هرگونه افزایش نرخ سود تسهیلات واحدهای مسکن مهر بدون اعلام و تایید وزارت راه و شهرسازی شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس بر اساس  جزء 2 بند الف تبصره 11 قانون بودجه سال 1401، نرخ سود تسهیلات واحدهای مسکن مهر که تکمیل شده و دارای خدمات زیربنایی باشند و مالکان آن ها از تیرماه سال جاری برای فروش اقساطی به بانک مسکن مراجعه نکردند، به 18 درصد افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر مستلزم هماهنگی با وزارت راه

افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر مستلزم هماهنگی با وزارت راه