مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 13:472022-05-30سياسي

برنامه های14و15خرداد ورامین با محوریت آگاهی نسل جوان اجرا می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: برنامه های 14 و 15خرداد در ورامین با محوریت آگاهی نسل جوان و بصیرت مردمی انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه های پیش بینی شده در شهرستان ورامین برای 14 و 15 خرداد گفت: به گواه همگان دیار 15 خرداد حقی بزرگ بر گردن نظام و انقلاب اسلامی دارد و اگر بصیرت، شجاعت، ولایت پذیری و حق طلبی این مردم در 49 سال قبل نبود، شاید اکنون سرنوشت انقلابی این مردم به طریقه دیگری رقم خورده بود.

وی افزود: جوانان و دلیر مردان این دیار با آگاهی از سرنوشت خود قدم در راهی گذاشتند که اگر چه می دانستند حق و رضایت الهی در آن است اما خطراتی مانند از دست دادن جان و زندگی در آن بود و این بسیار با ارزش است.

محمودی با اشاره به سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل این روز را یکی از تاریک ترین روزهای انقلاب دانست و تصریح کرد: امام راحل به آن جسارت و شجاعت و با پشتوانه الهی قدم به میدان نبرد گذاشت و مردم ایران اسلامی به پشتوانه چنین مردی توانستند یکی از قدرت های سیاه و فاسد را ریشه کن کنند و ما باید مقام چنین شخصیت بزرگی را مانند هر سال گرامی بداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های14و15خرداد ورامین با محوریت آگاهی نسل جوان اجرا می شود

برنامه های14و15خرداد ورامین با محوریت آگاهی نسل جوان اجرا می شود