مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 13:522022-05-30بين الملل

پرواز بالگردهای روس بر فراز نوار مرزی سوریه و ترکیه


منابع سوری از پرواز بالگردهای روس بر فراز مناطق مرزی میان ترکیه و سوریه و خطوط تماس میان مناطق تحت کنترل نیروهای ترکیه و گروههای موسوم به الجیش الوطنی وابسته به آنکارا خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدی البلد، منابع وابسته به مخالفان سوری از پرواز بالگردهای روس بر فراز مناطق مرزی میان ترکیه و سوریه و خطوط تماس میان مناطق تحت کنترل نیروهای ترکیه و گروههای موسوم به الجیش الوطنی وابسته به آنکارا خبر دادند.

بر اساس این گزارش، بالگردهای روسیه بر فراز شهر قامشلی و شهرک ابو راسین تا عامودا و درباسیه در حومه حسکه به پرواز درآمده اند.

منابع وابسته به مخالفان سوری همچنین از پرواز بالگردهای روس بر فراز روستاهای حربل، تل قراح، ام الحواش و طول خطوط تماس در نزدیکی شهرهای مارع والباب در حومه حلب خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که روز گذشته هم بالگردهای روسی در ارتفاع پایین در طول نواری مرزی سوریه با ترکیه در حومه شمالی حسکه به پرواز درآمدند.

همزمان منابع سوری اعلام کردند که ارتش سوریه و متحدانش اقدام به ارسال تجهیزات نظامی به مناطق واقع در خطوط تماس با نیروهای ترکیه و شبه نظامیان وابسته به آن در حومه شمالی حلب و ناحیه شیراوا در حومه عفرین کرده و مواضع خود را تقویت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز بالگردهای روس بر فراز نوار مرزی سوریه و ترکیه

پرواز بالگردهای روس بر فراز نوار مرزی سوریه و ترکیه