مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 13:522022-05-30سياسي

زیرساخت های خراسان شمالی در حوزه آموزش نیاز به نگاه ویژه است


نماینده مردم 5 شهر خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت های حوزه آموزشی استان بعد از سفر رهبری تغییر قابل توجهی داشته است، اما هنوز خلأهای زیادی دارد و نگاه ویژه ای می طلبند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمد وحیدی، عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در شورای اداری خراسان شمالی که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری که در آخرین دیدار با معلمان مطرح شد، به واقع آموزش و پرورش، باید کانون توزیع و تولید علم نافع برای نسل آینده باشد.

وی گفت: ایام کرونا و آموزش غیرحضوری برای خانواده ها، دانش آموزان و مجموعه فرهنگیان سخت بود و برای گذر از این ایام و جبران خسارت های آموزش غیرحضوری باید تلاش بیشتری مدنظر قرار گیرد.

نماینده مردم 5 شهر خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بخش زیادی از جمعیت دانش آموزی استان خراسان شمالی در مناطق روستایی، عشایری و مرزی هستند، افزود: براساس این آمار باید در مقایسه با سایر استان های کشور، خراسان شمالی توجه ویژه ای را می طلبند.

وحیدی عنوان کرد: برای بهبود آموزش در مناطق روستایی و عشایری استان باید در جذب نیروی انسانی نسبت به استخدام نیروهای بومی توجه داشته باشد، تا کیفیت آموزشی موثر واقع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های خراسان شمالی در حوزه آموزش نیاز به نگاه ویژه است

زیرساخت های خراسان شمالی در حوزه آموزش نیاز به نگاه ویژه است