مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 13:522022-05-30فرهنگي

حس معجزه امام رضا(ع) در سینما/ بابت «عنکبوت مقدس» هشدار داده بودم


محمود بابایی تهیه کننده فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» ضمن اشاره به حال و هوای رضوی این فیلم سینمایی تأکید کرد درباره محتوای فیلم «عنکبوت مقدس» پیش تر به مسئولان سینمایی هشدار داده است.

- محمود بابایی تهیه کننده فیلم سینمایی بدون قرار قبلی ضمن اشاره به حال و هوای رضوی این فیلم سینمایی تأکید کرد درباره محتوای فیلم عنکبوت مقدس پیش تر به مسئولان سینمایی هشدار داده است.

محمود بابایی تهیه کننده فیلم سینمایی بدون قرار قبلی به کارگردانی بهروز شعیبی که به تازگی پروانه نمایش دریافت کرده و قرار است از روز 18 خردادماه روانه پرده سینماهای کشور شود، درباره تصمیم گیری برای نمایش این فیلم با داستانی مرتبط با ارادت به ساحت امام رضا (ع) گفت: از دو ریز دیگر و با ولادت حضرت معصومه (س) وارد دهه کرامت می شویم که ختم به ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می شود.

احساس کردیم این مقطع زمان مناسبی برای اکران این فیلم است.

هم به دلیل مناسبت مذهبی این ایام و هم به این دلیل که در ایام تابستان و تعطیلی مدارس شرایط بهترین برای استقبال از فیلم وجود دارد.

در این بازه زمانی دانشجویان هم در فرجه امتحانی خود به سر می برند و می توانیم ظرفیت بالقوه این مخاطبان را هم برای فیلم داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حس معجزه امام رضا(ع) در سینما/ بابت «عنکبوت مقدس» هشدار داده بودم

حس معجزه امام رضا(ع) در سینما/ بابت «عنکبوت مقدس» هشدار داده بودم