مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 13:572022-05-30بين الملل

آمریکا بزرگترین عامل بی ثباتی در جهان است


سخنگوی وزارت خارجه چین ضمن ابراز نگرانی از تشدید تنش ها در فلسطین، تأکید کرد که آمریکا به ساختار سازمان ملل احترام نمی گذارد و بزرگترین عامل بی ثباتی در جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سخنگوی وزارت امور خارجه چین ضمن انتقاد از سیاست های آمریکا اعلام کرد: آمریکا به ساختار سازمان ملل احترام نمی گذارد و بزرگترین عامل بی ثباتی در جهان است.

این موضع پکن در حالی است که وانگ یی وزیر امور خارجه چین نیز روز شنبه در واکنش به ادعاهای اخیر آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود تأکید کرد: تصورات غلط زیادی درباره روابط چین و آمریکا در میان مقامات واشنگتن وجود دارد.

روابط میان پکن و واشنگتن بازی با حاصل جمع صفر نیست و واشنگتن باید روابط دو جانبه را بر اساس احترام متقابل، همزیستی مسالمت آمیز و همکاری برد- برد پیش ببرد.

وانگ یی در این باره ادامه داد که جهان آن چیزی نیست که آمریکا توصیف می کند؛ در حال حاضر مهم ترین وظایف جامعه جهانی حفاظت از زندگی و سلامتی بشر، کمک به احیای اقتصاد جهانی و حراست از صلح و آسایش جهانی است که تشکیل جوامعی با آینده مشترک و پیاده کردن اهداف و اصول منشور سازمان ملل را می طلبد.

در خبری دیگر، سخنگوی وزارت امور خارجه چین در واکنش به تحولات روز گذشته در فلسطین و تنش آفرینی رژیم صهیونیستی گفت: ما از تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا بزرگترین عامل بی ثباتی در جهان است

آمریکا بزرگترین عامل بی ثباتی در جهان است