مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 14:172022-05-30سياسي

استاندار یزد: استاندارد سازی عامل توسعه پایدار کشور است


استاندار یزد با بیان این که استاندارد در همه شئونات زندگی مردم وجود دارد گفت: این حوزه همانگونه که از نامش مشخص است به طور مستقیم با کیفیت ، سلامت و ایمنی مردم سر و کار دارد و در نهایت عامل موثری برای توسعه کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل استاندارد این استان، مهران فاطمی در نشست شورای استاندارد استان اظهار کرد: درست است که استاندارد یک واژه انگلیسی است، ولی در معنویات مردم هم وجود دارد، مثلا وقتی از حضور قلب در نماز و دیگر عبادت های روزمره سخن به میان می آید اهمیت پرداختن به استاندارد را دوچندان می کند.

وی افزود: رعایت استانداردها اعم از اجباری و تشویقی و با نگاه اقتصادی ، باعث رونق تولید و رشد اقتصادی استان و در نهایت کشور می شود که لازم است دست اندرکاران مرتبط، استانداردسازی محصولاتی که در استان از نظر تولید قطب و شاخص  هستند به عنوان یک مزیت استانی در دستور کار قرار دهند.

استاندار یزد تاکید کرد:از آنجایی که بر اساس جدیدترین آمارها، استان یزد از نظر ذخایرمعدنی در کشور دوم، به لحاظ صنعتی دارای رتبه چهارم توسعه یافتگی کشور و جزء 10 استان برتر صادراتی کشور است، نقش استاندارد در این اقلیم که استانی با سرانه صنعتی نخست کشورمی باشد باید  خیلی پر رنگ تر  و مهم تر دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: استاندارد سازی عامل توسعه پایدار کشور است

استاندار یزد: استاندارد سازی عامل توسعه پایدار کشور است