مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 14:222022-05-30اقتصادي

توقف جوجه کُشی با اجرای دقیق بسته حمایتی دولت/ مازاد تولید مرغداران خریداری می شود


ماجرای جوجه کُشی چند روزی ست با انتشار ویدئویی در این باره مجددا مطرح شده و البته احساسات عموم را جریحه دار کرده است، در این باره دولت می گوید برنامه دارد تا مازاد تولید مرغداران را خریداری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، چند روز پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن نشان می داد، یک دستگاه کامیون در حال تخلیه جوجه های یک روزه زنده در گودالی بزرگ است و سپس روی آن را  با خاک می پوشاندند، درواقع جوجه کُشی می کند.

این کلیپ به اندازه ای دردناک است که عواطف اغلب افراد را تحت تأثیر قرار می دهد، به هر حال زنده به گور کردن جوجه های یک روزه روح هر انسانی را جریحه دار می کند.

*ورود مراجع قضایی به پرونده جوجه کُشی پس از انتشار این فیلم دادگستری اردبیل (استانی که در آن این جوجه کُشی حادث شده بود) اعلام کرد تلف کردن و زنده به گور شدن جوجه ها موجب تشویش اذهان عمومی شده و یک اقدام غیر انسانی است که در تلاشیم با عاملان این اقدام، برخورد جدی صورت گیرد .

به گفته جلال آفاقی، معاون اجتماعی و پیشگیری وقوع جرم دادگستری اردبیل این اقدام مورد پیگیری قضایی قرار گرفته است تا هرچه سریع تر با عاملان این اقدام برخورد شود.

*واکنش سخنگوی دولت به معدوم سازی جوجه ها /تولیدکنندگان بهانه ای برای کار خلاف شرع ندارند واکنش سخنگو دولت هم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف جوجه کُشی با اجرای دقیق بسته حمایتی دولت/ مازاد تولید مرغداران خریداری می شود

توقف جوجه کُشی با اجرای دقیق بسته حمایتی دولت/ مازاد تولید مرغداران خریداری می شود