مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 14:472022-05-30سياسي

شهردار تهران با نخبگان منطقه 13 دیدار کرد


نشست علیرضا زاکانی شهردار تهران با نخبگان منطقه 13 در جریان دهمین قرار خدمت شهردار تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست هم اندیشی شهردار تهران با نخبگان منطقه 13 عصر امروز 9 خرداد 1401 برگزار شد.

محله تهران نو توسط فرانسوی های مقیم تهران بنا شده است در ابتدای نشست عباس جهانگیری نویسنده و ناشر و مسئول انتشارات حافظ با اشاره به رزومه خود عنوان کرد: کتابی نوشته ام که اطلاعات مربوط به منطقه 13 در آن آورده شده است؛ تهران نو در منطقه 13 از محله های قدیمی است که توسط فرانسوی های مقیم ایران بنا شده و دارای خیابان بندی منظم است و نامگذاری خیابان های آن سرگذشت جالبی دارد؛ انقلاب اسلامی از خیابان نیروی هوایی و میدان شهدا در منطقه 13 آغاز شد.

وی در این نشست کتاب خود را به شهردار تهران تقدیم کرد.

ژاپن 100 ساله پیر شد ایران 30 ساله امیرعلی فریدون فر رییس اداره بهداشت شهر تهران نیز در این نشست عنوان کرد: اولین شهری که در ایران گواهی شهر سالم را گرفته شهر سهند بود و امیدواریم در منطقه 13 با 80 مؤلفه به این مهم دست پیدا کنیم؛ برای گرفتن افتخار شهر سالم باید زحمات زیادی کشیده شود و نیاز به حمایت شهرداری تهران دارد.

فریدون فر در ادامه درباره وضعیت جوانی جمعیت در کشور بیان کرد: ژاپن در 100 سال پیر شد و ایران در 30 سال؛ بنابراین تا سال 1415 برای جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران با نخبگان منطقه 13 دیدار کرد

شهردار تهران با نخبگان منطقه 13 دیدار کرد