مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 14:522022-05-30سياسي

جام جم؛ تقاطعی در کمین باغ ارم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، پروژه تقاطع و روگذر جام جم واقع در بلوار جمهوری شیراز پروژه ای قدیمی است که از دو دوره قبل شورای شهر بحث اجرای آن مطرح شد اما به دلیل اشکالات واضحی که داشت، مورد مخالفت های بسیاری قرار گرفت.

  اجرای این پروژه بر اساس نامه های هشداری اداره کل میراث فرهنگی فارس به تعویق افتاد اما در حال حاضر و علی رغم تذکرات داده شده، دو سه هفته ای است کلنگ اجرایی آن به زمین خورده است.

  نقشه های تقاطع جام جم اصلاح شده است  بر اساس گفته معاون عمرانی شهرداری شیراز، تقاطع جام جم یکی از تقاطع های مهم شهر شیراز است که بار ترافیکی شمال شهر را به سمت دروازه قرآن هدایت می کند و متقابلا ترافیک خیابان های دکتر حسابی، محلاتی و میرزای شیرازی را به سمت شمال و شمال غرب روانه خواهد کرد.

  محمد امین در پاسخ به خبرنگار فارس با بیان اینکه تقاطع جام جم اتصالی از رینگ اول شهر شیراز است گفت: این تقاطع نقش مهمی در کاهش ترافیک بلوار میرزای شیرازی، چمران و دکتر حسابی بازی می کند و از آنجا که در مجاورت نهادهای دولتی و سازمان ها قرار دارد انتقاداتی به آن وارد بود.

  وی افزود: این طرح در گذشته به دلیل مجاورت با سازمان های دولتی و همچنین مجموعه باغ ارم متوقف شد اما اکنون ایرادات آن مرتفع شده و طی یک سال آینده با باز شدن محور شهید سلیمانی سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام جم؛ تقاطعی در کمین باغ ارم!

جام جم؛ تقاطعی در کمین باغ ارم!