مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 14:572022-05-30بين الملل

ائتلاف سعودی یک کشتی نفتی یمن را توقیف کرد


سخنگوی شرکت نفت دولت نجات ملی یمن گفت که ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی اجازه نداده است یک کشتی نفتی یمن وارد بندر الحدیده شود و آن را توقیف کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  شرکت نفت دولت نجات ملی یمن خبر داد که ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی امروز دوشنبه یک کشتی نفتی یمن را توقیف کرده است.

عصام المتوکل سخنگوی رسمی شرکت نفت یمن به خبرگزاری رسمی این کشور (سبأ ) گفت که این کشتی حامل بنزین بوده است.

المتوکل با بیان اینکه کشتی توقیف شده سندس نام دارد، گفت که این کشتی حامل 29 هزار و 454 تن بنزین بوده است که ائتلاف متجاوز اجازه نداد وارد بندرگاه الحدیده شود.

وی با اشاره به اینکه این کشتی از سازمان ملل نیز مجوز ورود دریافت کرده بود، تأکید کرد، با توقیف این کشتی، ائتلاف متجاز دو کشتی یمنی را توقیف کرده است که مجوز سازمان ملل را داشته است.

سخنگوی شرکت نفت یمن از جامعه بین الملل و نهادهای بشردوستانه خواست که به ائتلاف متجاوز اعمال فشار کنند تا به آتش بس کنونی پایبند باشند و از توقیف کشتیهای حامل نفت یمن، دست بردارند؛ کشتیهایی که هیچ ارتباطی به پرونده های سیاسی و نظامی ندارند.

این در حالی است که المتوکل اوایل اردیبهشت ماه گذشته خبر داد که ائتلاف متجاوز همچنان به دزدی کشتی های نفتی ادامه می دهد و یک کشتی حامل 30 هزار تن گازو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف سعودی یک کشتی نفتی یمن را توقیف کرد

ائتلاف سعودی یک کشتی نفتی یمن را توقیف کرد