مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 15:172022-05-30اقتصادي

تضامین بانکی مانع جدی برای دریافت وام زنان سرپرست خانوار


رییس اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس گفت: تضامین بانکی برای دریافت تسهیلات بانکی برای زنان سرپرست خانوار، معلولان و جامعه هدف بهزیستی یکی از موانع جدی بوده که آنها را از ایجاد اشتغال منصرف می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مسلم نوروزی امروز در جلسه ستاد اشتغال شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: زنان سرپرست خانوار و مددجویان بهزیستی با توجه به اینکه مشکلاتی در زندگی شخصی خود داشتند برای تضامین بانکی موانعی داشته و معمولا افراد کارمند و یا بازاری حاضر به ضمانت این افراد در بانک نیستند.

وی تصریح کرد: باید قانون یا تبصره و ماده ای ابلاغ شد تا تضامین بانکی به روش دیگر از این افراد اخذ شود تا هم بانک به سرمایه خود برسد و هم مددجویان بتوانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به معتادان بهبودیافته خاطرنشان کرد: این دسته افراد مشکلات بیشتری نسبت به دیگر مددجویان داشته و متاسفانه فردی برای تضمین بانکی و یا بکار گماردن این افراد راغب نیست.

وی ادامه داد: این افراد که اغلب سرپرست خانوار هستند بعد از بهبودی به دلیل اینکه از تسهیلات بانکی و یا اشتغال در کارگاه ها و کارخانجات محروم می شوند احتمال برگشت دوباره به سوی موادمخدر بسیار زیاد بوده و متاسفانه به خاطر این مشکلات خانواده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضامین بانکی مانع جدی برای دریافت وام زنان سرپرست خانوار

تضامین بانکی مانع جدی برای دریافت وام زنان سرپرست خانوار