مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 15:372022-05-30بين الملل

بورل: امروز بخش نفتی روسیه تحریم می شود


مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امیدوار است اعضای این اتحادیه  امروز با تحریم نفتی روسیه، ناکامی درازمدت خود در این زمینه را جبران کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه بریکینگ د نیوز، جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد تحریم های جدید علیه بخش انرژی روسیه عصر امروز دوشنبه نهایی می شود.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز ضمن حضور در یک برنامه رادیویی گفت اواخر روز دوشنبه اعضای اتحادیه اروپا به جمع بندی نهایی بر سر تحریم های نفتی روسیه خواهند رسید.

با توجه به ناکامی چند هفته ای اتحادیه اروپا برای وضع تحریم های جدید علیه روسیه و هدف قرار دادن بخش نفتی این کشور، بورل تاکید کرد در وضع تحریم نفتی علیه روسیه در بسته تحریمی بعدی شکست نخواهیم خورد.

آنگونه که دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا عنوان کرد در نهایت توافقی دراین خصوص حاصل می شود و تا بعدازظهر دوشنبه باید منتظر آن بود.

همچنین خبرگزاری رویترز در گزارشی اعلام کرد دیپلمات های اتحادیه اروپا امروز دوشنبه برای آخرین تلاش های خود را برای حصول توافق بر سر تحریم های نفتی روسیه با هم دیدار کردند تا پیش از نشست سران این اتحادیه در عصر امروز به اجماع نظر دست یابند و برناکامی بروکسل بر سر وضع بسته ششم تحریمی روسیه که عدم اتحاد آنها را به رخ می کشید، سرپوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بورل: امروز بخش نفتی روسیه تحریم می شود

بورل: امروز بخش نفتی روسیه تحریم می شود