مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 15:372022-05-30پزشكي

والدین در جلوگیری از مصرف دخانیات فرزندان نقش کلیدی دارند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نقش بسیار مهم و کلیدی والدین در مقابله با مصرف سیگار، قلیان و انواع مواد مخدر نوجوانان و جوانان و حفظ سلامت فرزندانشان بر هیچکس پوشیده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سیدجواد حسینی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نشستی خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: آسیب ها و مخاطرات مصرف دخانیات در انواع سرطان ها، بیماری های پوستی، داخلی و عفونی و سقط و مرگ جنین و نوزاد مشاهده شده است.

وی تصریح کرد: دخانیات نه تنها برای سلامت عموم مردم به ویژه گروه های پرخطر آسیب زا بوده، بلکه در زمینه آسیب به محیط زیست هم مشکل آفرین شده است، ما معتقدیم در زمانی جامعه سالمی خواهیم داشت که در گام نخست خانواده ای سالم داشته باشیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید کرد: والدین در مقابله با مصرف سیگار، قلیان و انواع مواد مخدر نوجوانان و جوانان و خفظ سلامت فرزندانشان مهمترین نقش را بر عهده دارند و این نقش کلیدی بر هیچکس پوشیده نیست.

عرضه دخانیات به افراد زیر 18 سال ممنوع است در این نشست دکتر فرشید وفا، رییس گروه سلامت کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت: در راستای فرآیندهای اجرایی مبارزه با دخانیات که تهدیدی برای سلامت و محیط زیست بوده بر ممنوعیت عرضه به افراد زیر 18 سال و ممنوعیت تاکید شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین در جلوگیری از مصرف دخانیات فرزندان نقش کلیدی دارند

والدین در جلوگیری از مصرف دخانیات فرزندان نقش کلیدی دارند