مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 15:572022-05-30اقتصادي

137 هکتار اراضی ملی برای اجرای نهضت ملی به بنیاد مسکن گلستان تحویل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد حسینی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان امروز در جمع مدیران استان گلستان اظهار کرد: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در طول چهار سال در استان گلستان به 700 هکتار زمین برای ساخت نیاز است.

وی گفت: تاکنون 137 هکتار از اراضی ملی در حوزه روستایی شناسایی و تحویل اداره کل بنیاد مسکن شده و به همین میزان اراضی نیز در حال شناسایی، تعیین تکلیف و تحویل به اداره کل است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: در برنامه چهار ساله طرح نهضت ملی مسکن قرار است 28 هزار واحد مسکونی و سالانه 7 هزار واحد مسکونی احداث و تحویل افراد فاقد مسکن شود.

حسینی ادامه داد: همچنین حدود 2 هزار هکتار اراضی در محدوده روستاها شناسایی شده و پیش بینی می شود یک هزار هکتار آن متصرف سنوات قبل ساخت و ساز بوده و یک هزار و تحویل اداره کل برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن شود که در صورت تحویل نقشه برداری، تفکیک، تعیین معابر و خیابان ها و دیگر اقدامات لازم انجام می شود.

وی افزود: از طریق آموزش و پرورش گلستان نیز حدود 8 هکتار اراضی شناسایی شده و این اتفاق بسیار خوبی در این حوزه است، حدود 100 هکتار از اراضی گلستان مربوط به سایر دستگاه ها نیز شناسایی شده اما هنوز تملک نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

137 هکتار اراضی ملی برای اجرای نهضت ملی به بنیاد مسکن گلستان تحویل شد

137 هکتار اراضی ملی برای اجرای نهضت ملی به بنیاد مسکن گلستان تحویل شد