مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 17:022022-05-30پزشكي

4 مشکل عجیب تلفن های همراه برای بدن


گوشی های هوشمند بلا های جدیدی بر سر بدن ما وارد می کنند؛ متخصصان کایروپراکتیک می گویند خم کردن سر برای استفاده از تلفن به ستون فقرات فشار زیادی وارد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری، کرونا علاوه بر کووید بیماری های دیگری را هم به بار آورده؛ قرنطینه استفاده ما از موبایل و لپ تاپ را آنقدر زیاد کرده که مشکلات گردن، دست و حتی خواب گریبانگیر عده زیادی از مردم شده؛ اما راه حل چیست؟ گوشی های هوشمند بلا های جدیدی بر سر بدن ما وارد می کنند؛ متخصصان کایروپراکتیک می گویند خم کردن سر برای استفاده از تلفن به ستون فقرات فشار زیادی وارد می کند و البته این تنها راهی نیست که دستگاه های تلفن به ما آسیب می رسانند.

گاردین در گزارشی نوشت: انجمن کایروپراکتیک استرالیا ادعا کرده است که استفاده اجباری ما از دستگاه های تلفن همراه در حال تغییر دادن شکل بدن ما است! چگونه؟ فرض کنید گوشی خود را در زاویه ای نگه می دارید که باعث می شود سر خود را 60 درجه پایین خم کنید.

این کار تقریبا 27 کیلوگرم به وزن ستون فقرات شما اضافه می کند.

حالا تصور کنید که هر روز چند ساعت این کار را انجام دهید.

این یکی به هم ریختگی وحشتناک است.

با وجود اینکه تلفن های همراه عمری قدیمی دارند و گردن درد پیامکی به عنوان یک بیماری در سال 2011 شناسایی شده، اما همه گیری کرونا تاثیر بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 مشکل عجیب تلفن های همراه برای بدن

4 مشکل عجیب تلفن های همراه برای بدن