مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 17:022022-05-30اقتصادي

خط رنگ، بدنه و پرس به سایت ایران خودرو تبریز اضافه می شود


یکی از سرمایه های اصلی ایران خودرو، توانمندی در طراحی و تولید قوای محرکه است و بر این اساس، تولید و عرضه قوای محرکه به مجموعه های خارج از ایران خودرو را در دستور کار قرار داده ایم.

- ایکوپرس - مهدی خطیبی در نشست با رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و قطعه سازان استان آذربایجان شرقی در شرکت ایران خودرو تبریز، افزود: مرکز توسعه تجارت و خدمات قوای محرکه ایران خودرو که براساس آن ایجاد پاورترین ایران خودرو کلید خورده است، در حوزه تولید و عرضه قوای محرکه خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین نیز فعالیت خواهد کرد.

وی با اشاره به چشم انداز صنعت خودرو تا سال 1404 گفت: باید برای صادرات برنامه مشخصی داشته باشیم و یقینا مسیر بازارهای صادراتی با افزایش کیفیت محصولات گشوده خواهد شد.

خطیبی با اشاره به برنامه های تحول کیفیت در گروه صنعتی ایران خودرو گفت: اگر صادرات محصول با کیفیت نداشته باشیم تولیدمان سودآور نخواهد بود و برنامه ریزی برای این موضوع در ادامه تولید و توسعه صنعت خودروی کشور اجتناب ناپذیر است.

وی از اضافه شدن خط رنگ به ایران خودرو تبریز تا دو سال آینده خبر داد و گفت: پس از آن، خط تولید بدنه و سالن پرس با ظرفیت تولید سالانه 100 هزار دستگاه خودرو به این سایت تولیدی افزوده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط رنگ، بدنه و پرس به سایت ایران خودرو تبریز اضافه می شود

خط رنگ، بدنه و پرس به سایت ایران خودرو تبریز اضافه می شود