مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 18:322022-05-30سياسي

کمک 8 میلیارد تومانی به خانواده زندانیان نیازمند کرمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری کرمان عصر امروز در جشن نسیم مهر به مناسبت روز ملی حمایت از خانواده زندانیان نیازمند،  اظهار کرد: برگزاری این مراسم پاسداشت دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و در نظام بحث زندان و زندانیان یک بحث مهم و قابل توجه است.

وی گفت: در نظام جمهوری اسلامی به زندانی به عنوان فردی که برای مدتی در زندان باشد توجه نمی شود بلکه مسائل و حواشی آن هم مورد توجه قرار می گیرد.

رییس کل دادگستری کرمان تصریح کرد: فردی که در زندان است فقط نباید دوران حبس را بگذراند بلکه در این دوران یک تکلیف رسالت و وظیفه برای سازمان زندان ها و قوه قضاییه مشخص شده که همانا بازسازی شخصیت از دست رفته این انسان مجرم است.

حمیدی ادامه داد: سازمان زندان ها باید با کارهای فرهنگی، آموزشی و تعالیم ارزشمند دینی و اسلامی قرار دهد تا زندانی به فطرت خدادای خود برگردد و هرچند اقدامات خوبی تاکنون انجام شده و بارقه های امید در بین زندانیان ایجاد شده است، اما هنوز با شرایط ایده آل فاصله داریم.

وی با تاکید بر اینکه خانواده زندانیان مورد توجه دستگاه قضایی و سازمان زندان ها است، بیان کرد: خانواده زندانیان از نظر معیشتی، آموزشی، تربیتی، رفتاری و اخلاقی به علت نبود سرپرست خانواده آسیب های زیادی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 8 میلیارد تومانی به خانواده زندانیان نیازمند کرمانی

کمک 8 میلیارد تومانی به خانواده زندانیان نیازمند کرمانی