مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 19:422022-05-30اقتصادي

راه اندازی گمرک در زرآباد به مبادلات مرزی با کشور عمان کمک می کند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان،گفت: راه اندازی گمرک در اسکله شهید رضایی کلات زرآباد به مبادلات مرزی با کشور عمان کمک شایانی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرآباد، داوود شهرکی امروز در کارگروه اقتصادی،اشتغال و سرمایه گذاری و کارگروه گندم،آرد و نان شهرستان زرآباد در حضور فرماندار و اعضا،اظهار داشت: سرمایه گذاری و اشتغال مهمترین دغدغه مسوولین استان سیستان و بلوچستان است.

وی با اشاره به اینکه درب استانداری و فرمانداری های سطح استان برای سرمایه گذاران باز است، تصریح کرد: از تمامی سرمایه گذاران که یک قدم برای اشتغال در این استان بردارند حمایت همه جانبه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا پایان سال زیرساخت های ناحیه صنعتی شهرستان زرآباد را آماده و در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهیم داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: در بحث مجوز قایق و لنج های صیادی و کشاورزی ورود خواهیم کرد تا مشکلی برای صیادان و کشاورزان ما به وجود نیاید.

طرح توجیهی مرز آبی شهرستان زرآباد تهیه شده است فرماندار شهرستان زرآباد نیز در این جلسه،گفت: طرح توجیهی مرز آبی این شهرستان تهیه و به استانداری ارسال شده است تا از سوی استاندار در هیات دولت مطرح و به سرانجام برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی گمرک در زرآباد به مبادلات مرزی با کشور عمان کمک می کند

راه اندازی گمرک در زرآباد به مبادلات مرزی با کشور عمان کمک می کند