مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 19:572022-05-30بين الملل

درخواست حزب الله از همه جریان ها برای همکاری در قطع دست بیگانگان


رییس فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان نمایندگان پارلمان جدید این کشور را به همکاری با یکدیگر برای حفظ استقلال و عبور لبنان از بحران اقتصادی و قطع دست بیگانه از ثروت های آن دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزب الله لبنان با ارسال پیامی به نمایندگان پارلمان جدید این کشور، بر آماده بودن این جنبش برای همه همکاری ها، صرف نظر از پیشینه سیاسی و ایدئولوژیکی آنها تاکید کرد.

محمد رعد رییس فراکسیون الوفاء للمقاومه (وفاداری به مقاومت وابسته به حزب الله) در پارلمان لبنان در سخنرانی خود به مناسبت جشن روز مقاومت و آزادسازی در پیامی به نمایندگان جدید پارلمان این کشور گفت: ما بدون توجه به سابقه سیاسی و ایدئولوژیک شما، آماده همکاری هستیم و بر اساس شعارهای سیاسی شما که در زمینه مبارزه با فساد و احیای وضعیت اقتصادی مطرح کرده اید، آماده همکاری هستیم.

او افزود: این گزینه ای بزرگ، وسیع و بلندمدت برای امکان تفاهم در دستیابی به ثبات اقتصادی، مالی، پولی و اجتماعی در کشور است.

رعد ادامه داد: این ما هستیم که برنامه خود را به شما ارائه می دهیم، بیایید دست بیگانه را برای ترسیم مرزهای دریایی و آبی ما قطع کنید تا خودمان برای آینده اکتشاف گاز و نفت در آب ها و خشکی هایمان تصمیم گیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست حزب الله از همه جریان ها برای همکاری در قطع دست بیگانگان

درخواست حزب الله از همه جریان ها برای همکاری در قطع دست بیگانگان