مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 20:522022-05-30اقتصادي

وجود یک واحد صنفی به ازای هر 15 نفر در استان سمنان


به ازای هر 15 نفر، یک واحد صنفی در این استان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی اکبر صیادجو، رییس اتاق اصناف استان سمنان امشب در نشستی با استاندار سمنان که با حضور 100 نفر از رؤسای اتاق اصناف شهرستان ها و مناطق استان در سالن یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: به ازای هر 15 نفر، یک واحد صنفی در استان سمنان وجود دارد.

وی افزود: تلاش ها و هدایتگری های شبانه روزی و جهادی استاندار سمنان در راستای نظارت بر بازار منتج به این مهم شد تا نرخ تورم استان از متوسط کشوری پایین تر باشد.

رییس اتاق اصناف استان سمنان بیان کرد: در استان سمنان هیچ گونه تنشی در زمینه اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها نداشتیم.

صیادجو عنوان کرد: در بحث تورم ماهانه در اجناس غیرخوراکی، سمنان استان سی و یکم کشور است و در نرخ تورم نقطه به نقطه در بخش هتل و رستوران نیز در مقام سی ام کشور قرار گرفته که امری ارزشمند است.

وی گفت: همراهی و همگامی اصناف، بازاریان، اتحادیه ها و اتاق اصناف در راستای اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در حد اعلای خود قرار دارد.

رییس اتاق اصناف استان سمنان اضافه کرد: استاندار سمنان بدون مقید بودن به ساعت اداری در تمام ساعات شبانه روز، حتی در روزهای تعطیل با تلاش جهادی پیگیر امور به ویژه موارد مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود یک واحد صنفی به ازای هر 15 نفر در استان سمنان

وجود یک واحد صنفی به ازای هر 15 نفر در استان سمنان