مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 21:572022-05-30اقتصادي

نبود توازن در صادرات و واردات بین ایران و سوریه رفع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس اکبری امروز در همایش توسعه اقتصادی ایران و سوریه که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، اظهار داشت: - دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با سوریه گفت: طرح هایی بین دو دولت ایران و سوریه تعریف شده است تا عدم توازن بین صادرات و واردات دو کشور رفع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عباس اکبری امروز در همایش توسعه اقتصادی ایران و سوریه که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، اظهار داشت: در برهه ای از زمان قرار داریم که باید روابط اقتصادی ایران و سوریه دو برابر شود، زیرا ما و سوریه دشمنان مشترکی داریم که این دشمنان سال هاست ایران را تحریم کرده اند و اکنون چندین سال است که دولت و مردم سوریه را تحریم کرده اند.

مشاور معاون اول رییس جمهور افزود: تجار و بازرگانان سوری و ایرانی مشکلات عدیده ای برای روابط اقتصادی و کار های تجاری شان دارند که این مسائل با کمک دولت ها باید حل شود.

وی اظهار داشت: دولت جمهوری اسلامی ایران تصمیمات جدیدی را در جهت رفع مشکلات تجار و بازرگانان اخذ کرده و برای پیگیری این مسائل در بخش های مختلف یک مدیریت واحد در دولت شکل گرفته و نماینده ویژه ای از سوی ایران تعیین شده تا نواقص و موانع پیش روی بازرگانان را شناسایی و برای حل آن راهکار ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود توازن در صادرات و واردات بین ایران و سوریه رفع می شود

نبود توازن در صادرات و واردات بین ایران و سوریه رفع می شود