مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 22:322022-05-30سياسي

آیا مکتب امام(ره) تحریف می شود؟


خطر تحریف مکاتب، اندیشه ها و صاحبان هر مکتب و اندیشه ای، از بزرگ ترین خطرها، آسیب ها و آفاتی به شمار می آید که تاکنون بشر تجربه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس یدالله جوانی در یادداشتی تحت عنوان آیا مکتب امام(ره) تحریف می شود؟ نوشت: خطر تحریف مکاتب، اندیشه ها و صاحبان هر مکتب و اندیشه ای، از بزرگ ترین خطرها، آسیب ها و آفاتی به شمار می آید که تاکنون بشر تجربه کرده و از رهگذر این تحریف، خسارت های جبران ناپذیری را متحمل شده است.

تحریف دین حضرت مسیح و دین حضرت موسی، چه بلاهایی که بر سر پیروان این دو پیامبر الهی نیاورد.

تحریف دین اسلام، خسارت های بی شماری را برای مسلمانان از صدر اسلام و دوره پس از رحلت پیامبر(ص) تا کنون، در پی داشته و می توان گفت، ریشه اصلی مشکلات در جهان اسلام، به همین تحریف ها برمی گردد.

خواست خداوند متعال این بوده و هست که پیروان اسلام مکتب رسول الله(ص)، امت واحده باشند؛ اما تحریف گران مسلمانان را در اصطلاح عامیانه به 72 گروه تقسیم می کنند.

تحریف گران کسانی هستند که وقتی یک مکتب و صاحب آن را در تعارض با منافع خود ارزیابی کرده و به دلیل مقبولیت و محبوبیت این مکتب و صاحبش در جامعه، نمی توانند به طور کلی آن را نفی کرده و به کنار زنند، در راستای منافع خود به تحریف آن مکتب رو می آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا مکتب امام(ره) تحریف می شود؟

آیا مکتب امام(ره) تحریف می شود؟