مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 22:472022-05-30سياسي

ایمانی: انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب تاریخ بشریت است + عکس


مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب تاریخ بشریت است و این هنر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود که در تمامی مراحل شکل گیری انقلاب و این نظام مقدس مردم را پشتوانه بحران ها قرار می دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام عبدالعلی ایمانی امشب در مراسم یادبود 1400 شهید گرگان و گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره)  اظهار کرد: امام خمینی (ره) همچون خورشید عالم تاب بود و با به سرمنزل رساندن انقلاب اسلامی، نور مکتب تعالیم وحی و اسلام ناب را به جهان صادر کرد.

وی تصریح کرد: مبارزه برابر مستبدین عالم و ایادی آنها در کشور،  تثبیت نهضت اسلامی و مردمی کردن انقلاب در دفاع مقدس سه اقدام اساسی امام خمینی (ره) بود.

  * شهدای ما اعتقادی راسخ به راه امام خمینی (ره) و اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی داشتند مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب تاریخ بشریت است و این هنر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود که در تمامی مراحل شکل گیری انقلاب و این نظام مقدس مردم را پشتوانه بحران ها قرار می دادند.

ایمانی خاطرنشان کرد: بلاشک شهدای ما اعتقادی راسخ به راه امام خمینی (ره) و اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی داشتند و با الگوگیری از فلسفه عاشورای حس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمانی: انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب تاریخ بشریت است + عکس

ایمانی: انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب تاریخ بشریت است + عکس