مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 23:522022-05-30سياسي

بهره برداری از جاده چرام _دهدشت ظرف سه ماه آینده


معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: جاده چرام-دهدشت که سال ها معطل مانده بود ظرف سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، کیومرث حاجی زاده در نشست پیگیری پروژه های این شهرستان در دهدشت، امیدآفرینی بین مردم را وظیفه همه مسئولان عنوان و اظهار کرد: اگر می خواهیم مشکلات را بیان کنیم، خدمات نظام را هم بگوییم.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: کسانی که یاس و ناامیدی را گسترش می دهند در زمین معاندین نظام هستند.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد محرومیت هایی دارد گفت: اما خدمات انجام شده استان، همه مربوط به نظام جمهوری اسلامی هستند.

حاجی زاده با بیان اینکه طی چند سال اخیر اقدامات بزرگی در استان و شهرستان ها انجام شده است گفت: طی چند سال اخیر برخی پروژه های که غیرفعال بودند، فعال شدند و روند خوبی دارند.

وی از پروژه آبرسانی به چهار شهر، آبرسانی به بهمیی، سد آبریز و جاده پاتاوه دهدشت به عنوان تعدادی از این پروژه ها نام برد و تصریح کرد: در بحث جاده های روستایی بالغ بر 700 میلیاردتومان اعتبار در اختیار اداره راهداری قرار گرفته است.

حاجی زاده گفت: جاده چرام-دهدشت که سال ها معطل مانده بود ظرف سه ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از جاده چرام _دهدشت ظرف سه ماه آینده

بهره برداری از جاده چرام _دهدشت ظرف سه ماه آینده