مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 07:172022-05-31اقتصادي

خبر مهم وزیر اقتصاد درباره افزایش قیمت ها


سایر تولیدکنندگان فقط با رعایت قاعده مصوبه ستاد تنظیم بازار و منطق کارشناسی اقتصادی می توانند افزایش قیمت داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تولیدکنندگان کشور فقط با رعایت منطق کارشناسی اقتصادی ستاد تنظیم بازار می توانند افزایش قیمت دهند.

سید احسان خاندوزی روز دوشنبه در حاشیه جلسه پیگیری موانع سرمایه گذاری و تولید که در محل وزارت اقتصاد برگزار شد، درباره افزایش قیمت کالاها اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار مسوولیت کنترل قیمت ها را دارد و وزارت صمت پیشنهاد خوبی برای قیمت ها داشت که در ستاد تنظیم اولیه انجام شده است.

وی افزود: به زودی و ظرف چند روز آینده رسما مصوبه ستاد تنظیم بازار ابلاغ می شود و سایر تولیدکنندگان فقط با رعایت آن قاعده و منطق کارشناسی اقتصادی می توانند افزایش قیمت داشته باشند.

وزیر اقتصاد درباره شکایت نسبت به سامانه رفاه ایرانیان و دهک بندی گفت: دلایل مختلفی برای این اعتراض ها وجود دارد و توضیحات لازم در این زمینه توسط وزارت تعاون اعلام می شود.

امکان ثبت شکایت در درگاه ملی مجوزها وجود دارد وی درباره شکایت در صدور مجوز کسب و کار گفت: در درگاه ملی مجوزهای کسب و کار علاوه بر اطلاع رسانی و امکان ثبت درخواست مجوز برای تمام کسب و کارهای مجاز کشور، امکان شکایت هم وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر مهم وزیر اقتصاد درباره افزایش قیمت ها

خبر مهم وزیر اقتصاد درباره افزایش قیمت ها