مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 07:172022-05-31اجتماعي

برگزاری جشن دختران شهر اخلاق در سمنان


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری جشن دختران شهر اخلاق «نگین کویر» به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در سمنان خبر داد.

- امیر نجم سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از برگزاری جشن دختران شهر اخلاق نگین کویر هم زمان با آغاز دهه کرامت و به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در سمنان خبر داد.

وی اظهار کرد: این قرار دخترانه به مناسبت میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) که روز دختر نام گذاری شده است، در قالب جشن فرهنگی تدارک دیده شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان  با اشاره به اینکه این جشن بزرگ چهارشنبه 11 خردادماه ساعت 17 در سالن هلال احمر سمنان برگزار می شود، تصریح کرد: اجرای برنامه های هنری، استندآپ، اجرای گروه دختران آفتاب عصر جدید و حضور خواننده جوان حاجی عیدی از برنامه های پیش بینی شده این جشن و دورهمی دخترانه است.

نجم هدف از برگزاری این مراسم را افزایش نشاط و پویایی اجتماعی، تکریم و بزرگداشت شخصیت والای حضرت فاطمه معصومه (س) و معرفی الگوی مناسب به دختران به منظور ارتقای سطح بینش و بصیرت آنها در خصوص حفظ حرمت عفاف و حجاب عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن دختران شهر اخلاق در سمنان

برگزاری جشن دختران شهر اخلاق در سمنان