مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 08:072022-05-31بين الملل

وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره ایران گفت وگو کردند


وزرای خارجه ایالات متحده و عربستان سعودی در یک تماس تلفنی در خصوص طیفی از موضوعات بین المللی از جمله برنامه هسته ای ایران گفت وگو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا روز گذشته (دوشنبه) در بیانیه ای از گفت وگوی تلفنی آنتونی بلینکن وزیر خارجه ایالات متحده و شاهزاده فیصل بن فرهان آل سعود وزیر امور خارجه عربستان سعودی درباره طیفی از موضوعات از جمله ایران خبر داد.

بنا بر گزارش وبگاه اطلاع رسانی وزارت خارجه آمریکا، پرایس در این خصوص گفت: آنتونی جی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا امروز با شاهزاده فیصل بن فرحان آل سعود وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی گفت وگو کرد .

طبق گفته پرایس، وزیر خارجه (آمریکا)، از تلاش های وزیر خارجه عربستان سعودی در تقویت و تمدید آتش بس در یمن قدردانی کرد و آن ها در خصوص تلاش برای جلوگیری از تهدیدات اقتصادی، زیست محیطی و انسانی ناشی از نفتکش صافر در منطقه دریای سرخ بحث کردند .

بنا بر بیانیه وزارت خارجه آمریکا، وزرای خارجه دو کشور عربستان و ایالات متحده در خصوص اوکراین نیز گفت وگو کردند و پرایس در این خصوص گفت: وزیر امور خارجه بر اهمیت حمایت بین المللی از اوکراین در حالیکه از حاکمیت و تمامیت ارضی خود دفاع می کند، تأکید کرد و بر لزوم پاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره ایران گفت وگو کردند

وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره ایران گفت وگو کردند