مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 08:372022-05-31سياسي

نمایشگاه الکامپ، تلکام و شهرهوشمند افتتاح شد


با حضور یکصد شرکت دانش بنیان هجدهمین نمایشگاه الکامپ، تلکام، نخستین نمایشگاه شهر هوشمند به همراه پنجمین نمایشگاه شهر زیبا در استان فارس افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، حمید سلیمان پور سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین توسط مقام معظم رهبری گفت: نمایشگاه الکامپ و تلکام در استان فارس پس از سه سال وقفه، امسال برپا شده است که فرصتی برای شرکت ها، موسسات، سازمان ها، همه فعالان حوزه فناوری اطلاعات و شرکت های دانش بنیان محسوب می شود تا بتوانند توانمندی های خود را ارایه کنند.

وی با تاکید بر موقعیت استان فارس به عنوان یکی از قطب های مهم صنعت الکترونیک در سطح کشور، اظهار کرد: ورود به فناوری اطلاعات می تواند موجب تحول در سایر حوزه ها شود و باید با همت مسئولان، فضای لازم برای سرمایه گذاری شرکت ها فراهم کنیم  تا از فرصت های ایجاد شده برای پیشبرد پروژه های استان استفاده شود.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارایه آخرین دستاوردها در زمینه های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات، توسعه شهرهوشمند، هوش مصنوعی، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه الکامپ، تلکام و شهرهوشمند افتتاح شد

نمایشگاه الکامپ، تلکام و شهرهوشمند افتتاح شد