مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 08:372022-05-31بين الملل

امضای یادداشت تفاهم ترکیه و امارات در حوزه صنایع دفاعی


مقامات نظامی ترکیه و امارات عربی متحده با هدف گسترش همکاری ها درحوزه صنایع دفاعی، دو یادداشت تفاهم امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات ترکیه و امارات عربی متحده طی نشست روز گذشته (دوشنبه) در آنکارا دو یادداشت تفاهم برای توسعه روابط در حوزه صنایع دفاعی بین دو کشور امضا کردند.

طبق گزارش خبرگزاری آناتولی  در بیانیه ای که از سوی ریاست صنایع دفاعی ترکیه منتشر شد، آمده است که امضای این دو یادداشت تفاهم در تداوم گسترش همکاری های دفاعی بین ابوظبی-آنکارا توسط مقامات دولتی و شرکت های دو کشور در پایتخت ترکیه انجام گرفت.

در این بیانیه اشاره شده در مراسم امضای دو یادداشت تفاهم اسماعیل دمیر رییس سازمان صنایع دفاعی ترکیه و طارق عبدالرحیم الحوسنی مدیر اجرایی شورای توازن اقتصادی امارات و مقامات ارشد نظامی و مدیران شرکت های دو کشورحضور داشته اند.

براساس این گزارش، دمیر و الحوسنی پس از دیدار و گفت وگو، این دو یادداشت تفاهم برای توسعه روابط در صنایع دفاعی بین دو کشور را امضا کرده اند.

این در حالی است که روز گذشته (پنج شنبه) پیش از امضای این دو یادداشت تفاهم، حلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه با محمد بن احمد البواردی همتای اماراتی خود دیدار، و درخصوص مسائلی همچون روابط دوجانبه، تحولات منطقه و گسترش همکاری در زمینه ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای یادداشت تفاهم ترکیه و امارات در حوزه صنایع دفاعی

امضای یادداشت تفاهم ترکیه و امارات در حوزه صنایع دفاعی