مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 09:022022-05-31سياسي

مرتضوی: 900 میلیارد تومان به پروژه های عمرانی خراسان جنوبی تزریق شد


معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان خراسان جنوبی، گفت: از محل منابع بالغ بر900 میلیارد تومان در بازه زمانی 3 سه تا 4 ماهه به پروژه های عمرانی استان در سرفصل های مختلف تزریق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رییس جمهور صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: کسب فیض از آیت الله عبادی سرمایه ای برای ما است که بنده از این سرمایه استفاده کردم.

وی بیان داشت: ما مأموریت داریم مسائل و مشکلات استان را بررسی کنیم و علاوه بر آن بر روند اجرایی و عملیاتی شدن مصوبات سفر نظارت و بازدید میدانی داشته باشیم.

معاون اجرایی رییس جمهور تصریح کرد: در طول دوران پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزنده ای به کشور از جمله این استان به عمل آمده اما گستردگی استان و عقب ماندگی تاریخی استان سبب کمبودهای زیادی شده است.

مرتضوی با تأکید بر اینکه نگاه رییس جمهور به مناطق کم برخوردار نگاه عالمانه، مدبرانه و کارشناسانه است، افزود: تصویر کلانی که از اقدامات یک ساله دولت در استان ارائه شده بسیار مطلوب است.

معاون اجرایی رییس جمهور با اشاره به تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان خراسان جنوبی، تصریح کرد: از محل منابع بالغ بر900 میلیارد تومان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرتضوی: 900 میلیارد تومان به پروژه های عمرانی خراسان جنوبی تزریق شد

مرتضوی: 900 میلیارد تومان به پروژه های عمرانی خراسان جنوبی تزریق شد