مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 09:072022-05-31سياسي

اصلاح طلبان از عملکرد دولت روحانی می گویند؛ شرمنده ایم!


بسیاری از کارشناسان معتقدند مسببان و بانیان وضع موجود، اصلاح طلبانی هستند که با حمایت های کورکورانه و بدون پشتوانه فکری و همچنین در جهت تامین منافع حزبی و شخصی، - گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 76، خاتمی با شعار رسمی اصلاحات سیاسی، با کسب اکثریت آرا مردم، رییس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران شد.

از سویی می توان کسب اکثریت کرسی های پارلمان در دوره ششم انتخابات مجلس شورای اسلامی را دوران اوج قدرت دولت اصلاحات برشمرد که این مسئله با توجه به همسویی مجلس با دولت وقت، نقطه عطفی برای جریان اصلاحات بود.

می توان اصلی ترین دلیل عدم موفقیت جریان اصلاحات در ایجاد تغییرات ساختاری در حکومت را که از چشم اندازها و برنامه های هدف آن ها بود، خروج اصلاح طلبان تندرو از ریل اصلاح طلبی و روی آوردن به رویکردهای رادیکال انقلابی و براندازی عنوان کرد.

پس از مستقر شدن دولت یازدهم به ریاست حسن روحانی که مورد حمایت بی شائبه و همه جانبه اصلاح طلبان بود، جنبش اصلاح طلبی ایران وارد مرحله جدیدی از حیات سیاسی خود شد و تعداد زیادی از اصلاح طلبان به دولت و عرصه سیاسی کشور پای گذاشتند.

همزمان با ایام سالگرد تاسیس این جریان سیاسی به بیان برخی از اظهارات سران اصلاح طلب در نقد عملکرد و گفتمان این جریان سیاسی و همچنین نگاه انه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان از عملکرد دولت روحانی می گویند؛ شرمنده ایم!

اصلاح طلبان از عملکرد دولت روحانی می گویند؛ شرمنده ایم!