مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 09:322022-05-31سياسي

امام خمینی به دنبال آسان کردن زندگی برای مردم بود


فرمانده پیشین نیروی دریایی سپاه در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: امام خمینی پس از تشکیل جمهوری اسلامی و به ویژه پس از پایان جنگ تحمیلی، به دنبال آسان کردن زندگی برای مردم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سردار حسین علایی فرمانده پیشین نیروی دریایی سپاه و استاد دانشگاه و تحلیل گر در یادداشتی با عنوان شناخت درست امام خمینی در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: با گذشت سی و سه سال از ضایعه درگذشت امام خمینی، بسیاری از کسانی که دوره حیات ایشان را ندیده اند دوست دارند تا بدانند ایشان چه کسی بود و در دوران عمرش چه کرد؟ چگونه او توانست اعتماد اکثریت مردم ایران را به خود جلب کند به طوری که بسیاری از انسانها حاضر بودند برای اهداف و آرمانهای او فداکاری کنند.

چرا و چگونه توانست نظام شاهنشاهی در ایران را کنار بزند و برای اولین بار در ایران، نظام جمهوری را با محتوای اسلامی برپا کند.

آیا او برای قیام و حرکت ضد دیکتاتوری خود دارای تئوری و نظریه بود؟ آیا برای رسیدن به آرمانها و اهدافش دارای راهبرد و استراتژی بود؟ از چه شیوه ها و تاکتیک هایی برای نیل به اهدافش استفاده می کرد؟ و چه روش ها و تاکتیک هایی را جائز نمی دانست؟ آیا برای رسیدن به اهداف خود از هر وسیله ای استفاده می کرد و به تعبیری آیا در رفتار او، هدف وسیله را توجیه می کرد؟ آیا وضعیت فعلی کشور هما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام خمینی به دنبال آسان کردن زندگی برای مردم بود

امام خمینی به دنبال آسان کردن زندگی برای مردم بود