مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 09:372022-05-31اقتصادي

وبلاگ کیف پول من افتتاح شد


در این گزارش شما را با وبلاگ کیف پول من و جدیدترین آپدیت های خدماتی این صرافی معتبر ایرانی آشنا می کنیم.

- تجربه بدون کارمزد و نقل و انتقالات داخلی بدون هیچ گونه محدودیت قابلیت های جدید و بی نظیر صرافی کیف پول من صرافی کیف پول من، تنها یک کیف پول ساده نیست؛ بلکه با سبک و استانداردهای جدید، امکان دسترسی به قابلیت های متنوع و بی نظیر را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است.

کیف پول من با افزایش کاربران خود و در جهت ارائه خدماتی متفاوت برای اولین بار در ایران، قابلیت ها و امکانات جدیدی به بخش خدمات وب سایت و همچنین اپلیکیشن خود افزوده است.

شما می توانید با نصب اپلیکیشن کیف پول من به تمام ابزارهای لازم برای خرید و فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال در اختیار داشته باشید و راندمان بالاتری در انجام معاملات کسب کنید.

اپلیکیشن کیف پول من بزرگ ترین مرجع برای انجام معاملات و خرید و فروش بیش از 1500 ارز دیجیتالی است و علاوه بر این با قابلیت های جدید به بیش از یک میلیون کاربر با ویژگی های جهانی خدمت رسانی می کند.

در ادامه قابلیت های جدید صرافی ایرانی کیف پول من را ذکر می کنیم: امکان خرید شارژ همراه، ایرانسل، رایتل و غیره برای اولین بار در ایران، خرید شارژ با استفاده از ارز دیجیتال در بستر کیف پول من فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبلاگ کیف پول من افتتاح شد

وبلاگ کیف پول من افتتاح شد